ŠTA ČEMO DANAS NAUĆITI
-Koje su mogućnosti na Facebooku.
-Kako većina ljudi gubi svoje dragoceno vreme
-kako pretvoriti vreme u novac
-Šta se ne sme raditi na Facebooku.
-Zašto ljudi nepravilno rade na Facebooku.
-Kako se pravilno radi na Facebooku.
-Kako se radi sa Facebook profilom i poslovnom stranicom i za šta služe.
-Video Marketing na Facebooku. Live i obični video
-Komunikacija preko Facebook-a
KOJE SU MOGUČNOSTI NA FACEBOOKU
Da postavimo nekoliko pitanja o Facebooku…
*Gde sve možemo pristupiti Facebooku.
*Šta sve zapravo krije ova društvena mreža
*Kako sve možemo da koristimo ovu društvenu mrežu
*Koliko ima sada korisnika
*Šta sve možete uraditi sa tolikim brojem ljudi
*Da li se treba bojati konkurencije
MOGUČNOSTI KOJE FACEBOOK PRUŽA
*Možete da nastupate na ovoj društvenoj mreži potpuno besplatno.
*Možete da predstavite sebe u najboljem izdanju.
*Možete da pokrenete svoj privatni biznis i da ga promovišete
*Možete da pristupite bilo kojoj osobi na ovom svetu u samo 2 klika.
*Niste ograničeni da radite lokalno, nego možete da radite globalno
*Broj publike koji može da dođe do vas je neogranićen
*Sve ono što imate da ponudite to radite iz svoje sobe
*Štedite vreme, novac, energiju, živce itd..
*I pre nego što se nekome obratite možete znati o toj osobi skoro sve
*Što je najvažnije od svega imamo svoju slobodu.
KAKO VEĆINA LJUDI GUBI DRAGOCENO VREME?
*Igraju igrice na Facebooku.
*Ulaze u konflikt sa ljudima i troše svoju energiju bez potrebe
*Objavljuju sadržaje na FB o religijama i politici koje naravno vode do svađe.
*Nerviranje, čak i onda kada znamo da nam to nerviranje neće rešiti problem
*Gledanje televizije
*Kukanje( nemam novca,da sam u drugoj državi, da imam posao, da imam …
*Razmišljanje o prošlosti kako je bilo i strašnoj budućnosti, šta bi moglo da bude.
*Ostalo vi sebi dopišite.
ŠTA JE ZA VAS PRE SVEGA VAŠE VREME
Vreme za nas ljudska bića je najvredniji resurs koji svi posedujemo. Naće vreme nikada ne možemo vratiti niti kupiti novcem. Jednom kada ga potrošimo više ga ne možemo vratiti. Možemo svoje vreme potrošiti na pozitivan ili negativan način.
Ako več živimo ovaj život, hajde da ga živmo onako kako bi trebali da živimo.
Verujem da je nekome sigurno prošla reč u glavi.: Novac, kako , šta, gde, nemam
KAKO PRETVORITI VREME U NOVAC
*Rasmisliti dobro šta je to što mi želimo da radimo , a da pre svega uživamo u tome.
*Rasmiliti kako bi taj posao mogli da realizujemo preko Facebooka.
*Početi da učite o nečemu što će vam pomoći u budučnosti.
*Ne zaboravite da se trebamo edukovati svakodnevno min. 1-2 sata
*Kada smo se počeli edukovati iz oblasti koje radimo onda trebamo početi deliti sa ljudima
*Vasoj ciljnoj grupi ćete vi rešavati probleme, a novac će se pojaviti kao posledica.
ŠTA SE NE SME RADITI NA FACEBOOKU.
Kada smo shvatili i odlućili da je to što bi mogli da radimo i odlućili da krenemo da radimo preko Facebooka na pravi nacin onda bi trebali da znamo šta se ne sme.
*Prodavati javno
*koristiti profil u poslovne svrhe
*Psovati, vređati druge ljude
*Izvacivati sadržaje o politici i religiji
*Spamati po grupama
*Lagati i varati druge ljude.
U svakom slučaju pročitajte pravila facebooka pre nego krenete šta da radite.
ZAŠTO LJUDI NEPRAVILNO RADE NA FACEBOOKU.
Primer iz mrežnog marketinga
Izabacuju post na profil i šeruju po grupama: Američka kompanija traži saradnike, prkuljučite se u ovu kompaniju i počnite zarađivati iz svog doma..
Primer ljudi koji se bave Couchingom.
Ti ljudi stalno naglašavaju u svojim postovima kako je couching bitan, kako se ne može uspeti bez rada na sebi, kako ovo , kako ono..
Primer ljudi koji imaju butik:
Izbace na profil ili poslovnu stranicu jedno 5 slika, na slikama je odeća i na slikama cene. Posle toga naprave jedno 40 šerova po grupama.
POSLOVNA STRANICA
*Poslovna stranica nam služi da bi sa svojom publikom delili sadržaje edukativnog karaktera kako da neki problem reše i da bi se brendirali u njihovim očima.
*Svakodnevno postovanje sadržaja na stranicu minimum 3 puta dnevno.
*Najbolje vreme za postovaje sadržaja na stranicu
9,12,17,19,21,23 sata..
*Preporuka 1 video dnevno
Neki do sadržaja koji bi trebali da budu na vašoj stranici:
Motivacione slike i statusi, videa vezana za posao koji rešavaju neki problem,Live videa koji za cilj imaju da prenesu znanje i rešite problem vaše ciljne grupe, motivaciona videa koje ste vi kreirali, motivaciona videa koje možete da skinete sa interneta, postovi koji vode na vaš web sajt, postovi koji vode na landing stranicu da uzmete e-mail. …
VIDEO MARKETING NA FACEBOOKU…
LIVE I OBICNI VIDEO..
Video marketing je najbrži put do brendiranja.Kroz video ćete najlakše dozvoliti ljudima da vas upoznaju.
Forme video materijala:
-Edukativni
-Inspirativni
-Informativni
VIDEO NA FACEBOOKU
*Video je najbolji sadrzaj na Facebooku
*Jednostavan za snimiti i postovati
*Dužina vašeg video snimka se preporučuje na nekih 3-5 minuta.
*Plasiranje vašeg video sadržaja je najbolje naveće između 19-21 sat.
*Besplatno možete da povećate vidljivost vašem video sadržaju tako sto ćete vaš sadržaj šerovati u grupe.
*Plačenim oglašavanjem se moše postići mnogo za malo novca.
*Kroz video ćete postati prepoznatljivi i traženi.
*Nekome ćete privući pažnju da radi sa vama.
LIVE VIDEO NA FACEBOOKU
*Live video je br. 1 sadržaj na Facebooku
*Live video na Facebooku je atrakcija.Razlog tome je što ljudi jednostavno vole stvari koje idu uživo, jer tu nemate opciju da editujete video.
*Mnogo više pregleda dobijate na live videu.
*Mnogo je lakša komunikacija sa publikom preko Live-
*Možete da pristupite live videu bilo gde i potreban vam je samo telefon i internet konekcija.
*Posle završetka live-a nema upload-a snimka na stranicu.
KAKO KREIRATI VIDEO U 4 KORAKA
*Prestavljanje i Lokacija
*Postvljanje pitanja
*Odgovor na pitanje
*Poziv na akciju
Oprema za snimanje koja je potrebna:
*Smart telefon
*Selfie stick
*Dobra energija
*Osmeh
Nadam se da sam vam preneo kako pokrenuti svoj biznis i sta se sme a sta ne sme raditi.
Prijavite se na moju email listu, pratite moj rad. Slobodno mi se mozete obratiti emailom,
porukom ovde na fb, pitajte.. Ja cu se potruditi da vam pomognem..
Miroslav Zuha
Recent Comments