Dogodilo vam se da vam vaš oglas ne bude odobren?
Blokiran vam je vaš nalog?
Uglavnom znaju da kažu da to nije po njihovim pravilima.

 

Vi kada kreirate neku reklamu na FB, nebitno koje je vrste,ide kroz proces odobrenja.Traje petnaestak minuta a moze biti do 24h.Najveći broj se i obavlja u tih 10-15min. Ne odbiju je odmah,desi se da reklama krene, posle par minuta ili par sati je blokira.FB proverava ne samo reklamu nego i stranicu  kak kojoj  ona vodi, proverava sliku, proverava tekst, On reklamu pusti  pa je nakandno  isproverava.

Koji su najčešcći razlozi za neodobravanje neke reklame !!

Razlog broj jedan a i najpoznatiji a to je pravilo 20% teksta na slici. Ne dozvoljava da tekst na slici  zauzima vise od 20% te slike, Ima i alat Greed Tool, označite kavdratiće sa tekstom i vidite koliko je to procenata slike. Taj alat možete pronaci na netu. Problem sa tekstom što on neke stvari ukljucuje , neke ne.Znaći ne ulazi tekst na proizvodu, ali ako je on sastavni deo proizvoda,, na primer amblalaza ili naslov knjige. Desiće se da vam ne odobri ikako je tekst na koveru te knjige ili proizvoda. A možete im pisati i odobriće vam je. Reklamirate neku aplikaciju pa je test sastavni deo te aplikacije.Ono što ukljućuje tekst je logo, bilo kakav tekst,logo vase firme i sl. tu tekst definitivno ulazi u zbir.

Ako koristite sliku sa votemarkom, kupljenim ili vašim, ulazi u ukupan zbir.Bilo koji tekst koji je dodat, svakao ulazi u ukupan zbir.Ako prodajete nešto i pokušali da zeznete sistem, imate neki proizvod,i na njenoj etiketi ste napisali narucite ovde, kupite ga i sl.To su uglavnom najčešći razlozi za neodobravanje teksta.Ono što se pominje da ce FB  ukinuti ovo pravilo , mnogi su se obradovali ali i ako to ukinu, ostaće preporuka a to je što je manje teksta to je reklama bolja.Znaći da će nagrađivati oglašivaće koji imaju manje teksta.

Na čemu se često pada a to je pominjanje FB u reklami !

 

Ako ga spominjete, bitno je na koji naćin ga spominjete.
Obavezno poćetno veliko slovo,ne sme odudarati od ostatka teksta,zabranjeno je korištenje logoa FB,niti prepravljen, iskrivljen od originala.Niti odobreno, podržano, uz pomoć njegovu i sl. Nema toga.
Ako uslužno vodite oglase za nekog,svaki vaš klijent mora da ima zaseban nalog ili account za oglašavanje.
Ne smete sa istog naloga reklamirati više klijenata.Niti jednog klijenta na dva razlićita naloga.
Zabranjeno je reklamirati drogu ili bilo kakve opijate,duvan je potpuno zabranjen,alkohol nije ali ima neka ograničenja, zatim oružje, municiju,zna praviti problem i sa ishranom i suplementima.
Takođe je puno naloga ugaseno zbog: zloupotrebe tuđeg brenda.reklamiranje odeće, garderobe,obuće, koje se prodaju preko FB.to je markirana roba i samo je pitanje vremena kada ce vam to zabraniti.Znaći morate biti ovlašćeni distributer.  Ne smete  se obraćati ljudima njihovim ličnim atributima.Nije dobro se obraćati verskoj ili nacionalnoj manjini,niti u reklami koja tako nešto sadrži.Kao na primer: da li ste crnac, udovac, udovica, hriscanin,majka, bilo šta. Gde ih u stvari pitate o njihovoj privatnoj stvari. Niti se obraćati po imenu. Takođe  ostale ili druge, primera radi:pronađi nekog ili nešto što ima ne samo versko u tome,specifičnosti i pojedinosti.
Ne dozvoljava bilo šta što je prevara, da naprave neki pogresan korak.Kao obogatite se preko noći,smršajte 20kg za deset dana,zaradite ogroman novac,bilo koje nerealne tvrdnje koje preteruju.Zabranjeno je i redirektovanje na neku drugu stranicu.A ako se na tom sajtu nalazi nešto sto je ne dozvoljeno, neće vam odobriti tu reklamu.Nepismene objave, preteranu upotrebu simbola,brojeva.Kratkoroćni zajmovi, pozajmice.Alkohol moze ali je 18+ obavezno,u nekim zemljama nije dozvoljeno no to morate proveriti.Lekovi moraju biti prethodno odobreni od strane FB.Klađenje, igre, moguće je uz predhodno odobrenje.

Video

 

Što se tiće naslovne strane videa,sva pravila se primenjuju i za naslovnu stranu videa kao i obićna slika.Sam video ne sme imati uznemirujuće kadrove,sijaju, bljeste, koji imaju za cilj da skrenu paznju.Agresivne scnee, trejleri za filmove, sadržaj za odrasle itd.

Slike i sama upotreba fotografije!

 

Slike koje imaju usporedbu pre i posle, kao što je pre i posle dijete, kako ste izgledali pre nje i kako izgledate sada, kakvi su vam zubi bili ranije a kakvi sada posle upotrebe neke paste.Play dugme na fotografiji nije dozvoljeno,da ne dovedete korisnika u zabludu da ce ako tu kliknu da će ih odvesti na taj video.Kao što je i sam krstić ili X a on nema svrhu.Nema golišavosti, čak ni gornjeg dela tela.Niti da slika potencira na neko bolno mesto na samom telu,lakat, rame, bilo šta drugo.Onda na primer saobraćajne nesreće, oružje pa makar ono bilo i kopija ili kao što je airsoft, paintbol moze da napravi problem oko te reklame.
Ovo su bili neki najčešći razlozi zasto neka reklama nije odobrena i koja su to FB pravila.
Instagram i FB imaju slična pravila ali je tamo  na primer da tražite da vam neko sheruje, deli ili taguje neku fotografiju moguće, dok to FB ne dozvoljava.
Nemojte više puta pokušavati sa jednom istom jer će vam FB banovati nalog za oglašavanje.To ne rade odmah ljudi, to radi algoritam prvo,možete proći nekada ali ako to provale ugasiće vam nalog.Nećete moći sa istom karticom, i istim internetom otvoriti nov.Moguće je možda zeznuti sistem ali to nemojte raditi jer će vas provaliti.
Ima još pitanja i odgovora na koje će biti odgovoreno i gde če te saznati jos detalja u vezi FB oglašavanja tako sto će te to pogledati na ovom video snimku od Ivana Bildija.

Nadam se da sam danas pomogao!

Ako vam se dopalo, molim vas podelite i lajkujte.
Miroslav Zuha

Prijavite se na našu email listu !

* indicates required
Mrezni Marketing kao Biznis

This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Dismiss