NASLOV !
– Ime domena mora biti ključna reć, vezano ono ćime se bavite..
Slike!
-Naziv slike- koju smo skinuli od negde moramo joj promeniti ime da ima veze sa onim što predstavlja nama u targetu, tagovima,i opišite svoj proizvod.
-Tagovi su reči ili sintakse, reči koje najčesće tražimo.( Oprema za to i to, trening,edukacija, ) kako bi vas ljudi tražili, možete tagovati i neki poznat brend, ako se bavite sličnim poslovima, pa ako pronađu njih i vas će.
Kvalitetne slike, jasan opis i da je sve usmereno prema korisnicima.
OPTIMIZACIJA BRZINA STRANICE
-Morate brinuti gde vam je hostovana, Koliko sadržaja, teksta, slika, videa , gde su videi hostovani, jer je brzina važna.
SEO I KORISČENJE DRUŠTVENIH MREŽA
Linkova i pozadinskih linkova, to će više ljudi o njoj pričati i morate povezati web stranu sa društvenim mrezama. Imaćete puno bolji SEO.
SADRŽAJ:
Je najvažniji i okrenut je prema kupcu, treba imati svrhu i biti interesantan, zabavan i mora davati određen benefit kako bi se kupac vraćao.Morate postaviti jasan poziv o tome,kao i svaki dan na njoj novi sadržaj i nova priča.
Google gleda koliko ste vi ozbiljni na internetu..Kada uzmete hosting i domen, uzmite ga na bar tri godine, pa naviše, i tako vas google smatra ozbiljnim i staviće vas u bolju poziciju. jer ste tu dugoročno i važni ste mu.
Morate biti broj jedan i u informatinvom smislu i kada kupac dođe da ima preglednost,UsersExpiriens.. ili ti korisnička iskustva.I da vam stranice budu maksimalno orijentisane prema kupcu.Da kada već plaćate promociju da dovedete tog kupca da tu on i ostane, da se vraća na sadrzaj i da konzumira ono što imamo.
Content Marketing i pravila !
br. 1 . Da znate kome se obraćate, ciljanoj publici i na način koja ona želi da im se obratite.Potpuno su razlićiti naćini obraćanja preme godinama starosti i ineresovanja.
br. 2. Temelj baziran na znanju.Prvo ga mozete iskoristiti iskustvom ili znanjem a drugi način je Swipe fail.- emailovi, web stranice, društvene mreže,odnosno vaša konkurencija šta radi.Pretplatite se na razne sajtove i društvene mreže i na taj način gradite svoje temelje, teme i ono što radite.
br. 3. Postovati (pisati post),onako kako ljudi traže.Ne koristiti književni jezik, nego jezikom kojim bi vas neko pronašao.znaći postavite stvari onako kako ih ljudi traže.Onako kako bi ste vi upisali u pretrazi. Ako koristite hashtag, onda se morate optimizirati za ključne reči.Posebno na facebook,twiter, instagram.Prva opcija da gradite svoj hastag, ili da koristite već nečiji ko radi sličnu stvar.Da bi mozda u pretrazi kada nešto traže naiđu i na vas.Sadržaj mora biti iklickabilan, to jest da ga odvede na drugi sadrzaj ili stranicu.Razmislite i o poslovnim ciljevima koje vi imate,Šta je vaš cilj za taj facebook, šta je vaš cilj ? veći broj ljudi, veća konverzija, ali kreirajte Content kako bi ostvarili taj svoj poslovni cilj.
DOBAR NASLOV!
Dobar naslov je 90% posla.Ljudi imaju dve tri sekunde na društvenim mrežama. Ili će ih privući vaša slika ili neki dobar naslov.– Ne plašite se potrošiti novac..Facebook je skratio gledanost ili rich na 6%, Promovišite sadržaj i stranicu onim ljudima kojima je to i potrebno.Važna je publika kojoj treba ono što vi radite.! Na početku promovišite stranicu a onda i sadržaj.Postovi prema određenom targetu ili skupu. Onaj ko lajkuje i dođe na vašu stranicu , je zainteresovan za vas.Napravite kalendar onog sta ćete raditi.Možete unapred spremiti sadržaj za nešto što dolazi ili će biti kao neki događaj. Važan je određeni Template. ako stavljate slike i grafiku, preporuka je Canva.com.
Promotivna facebook kampanja!
Prvo morate imati vašu web stranicu..Niko ne želi izgraditi kuću na iznajmljenoj zemlji.! Niko slažete se. Sve drustvene mreže vam to daju..Ali to nije vaša kuća i može vam se zbog nećeg desiti da ostanete bez naloga, stvari, videa, tekstova i svega što tamo imate. Vaša web stranica ja vasa kuća i vaše mesto gde možete pisati i postaviti šta želite idovesti publiku i kupce ka njoj.Postoji nekoliko alata za izgradnju stranice, postoji nekoliko bildera za izgradnju ali je naj WordPress.Možete imati kod njih i nešto besplatno. imate na hiljade tema. Jedna od dobrih tema je i Divi.s Core Features. Morate imati Domen i Hosting.Preporuka je GoDaddy i kod njih možete izabrati slobodno ime i naručiti domen.Godišnja stranica vas sa imenom i hostingom moze kostati 60-70e.
Napravili ste web stranu i sledeća stvar je Facebook. U okviru vašeg privatnog Facebooka,napravite poslovnu page stranu jer ćete imati i lajk i promo.Jer ćete imati mnogo više alata, promocije, lajkovanje, pozivanje ljudi ka vama i sl.Na taj naćin ćete izgraditi publiku o onome šta vi radite.
Onda morate napraviti svoj account ili akount..Ad Account Setings i morate popuniti svoje podatke.Na taj naćin možete dobiti povrat novca koji je odbijen ili uračunat sa porezom i vratiće vam kao pravnom licu.
Sledeća opcija će biti Pikseli: Trebate taj facebook html.kod iskopirati na svoju web stranicu.Da bi bila povezana sa vašim Facebook nalogom.
Audiences: je vaša publika.
Ads Manager: Možete pratiti vašu reklamu
Audiences Ingngts: Možete pronaći ljude koji su aktivni na internetu prema određenim stvarima, kategorijama, lajkovima, aktivnostima.Prema interesovanjima.