To me ne zanima

Skoro niko

 

“Skoro niko ” neće kupiti vaš proizvod,ali ako ne planirate da pravite milione primeraka za milione kupaca, to ne mora biti problem.

Statistika je čudna stvar. Skoro niko” u svetu velikih brojeva i dalje čini neki broj ljudi.Ako analiziramo malo samo informacije koje nam nudi Facebook,doćićemo do zanimljivih iformacija.Na primer, od oko 3.200.000 Facebook korisnika u Srbiji.

– više od 160.000 pokazalo je interesovanje za budizam
– više od 1.700 priča norveški jezik
– više od 45.000 navija za FC Everton
– više od 13.000 zanima Polaroid fotografija
– više od 8.700 zanimaju Audemars Piguet satovi
– više od 280.000 navija za Rafaela Nadala
– više od 380.000 je starije od 50 godina
– i tako dalje.
I zapamtite, kada vam neko kaže! nikoga to ne zanima, obično to i nije baš tako.
Čak i da je ” skoro ” tako,ipak je neko. Taj neko možda baš čeka na vas.

Više o ovome možete pročitati  ovde…..

http://mojafirma.rs/magazin/skoro-sva-nada-je-izgubljena/

Prijavite se na našu email listu !

* indicates required
Mrezni Marketing kao Biznis

This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Dismiss