Skoro niko
“Skoro niko ” neće kupiti vaš proizvod,ali ako ne planirate da pravite milione primeraka za milione kupaca, to ne mora biti problem.
Statistika je čudna stvar. Skoro niko” u svetu velikih brojeva i dalje čini neki broj ljudi.Ako analiziramo malo samo informacije koje nam nudi Facebook,doćićemo do zanimljivih iformacija.Na primer, od oko 3.200.000 Facebook korisnika u Srbiji.
– više od 160.000 pokazalo je interesovanje za budizam
– više od 1.700 priča norveški jezik
– više od 45.000 navija za FC Everton
– više od 13.000 zanima Polaroid fotografija
– više od 8.700 zanimaju Audemars Piguet satovi
– više od 280.000 navija za Rafaela Nadala
– više od 380.000 je starije od 50 godina
– i tako dalje.
I zapamtite, kada vam neko kaže! nikoga to ne zanima, obično to i nije baš tako.
Čak i da je ” skoro ” tako,ipak je neko. Taj neko možda baš čeka na vas.
Više o ovome možete pročitati ovde…..
Recent Comments