Saznaćete koji su bitni saveti, koraci koje morate preduzeti da bi vaše reklame na internetu zaista daje rezultate a ne da novac bacite u prazno ili vetar..

*Oglašavanje trebate pretvoriti u profit ! *Koje su najcesce greške koje pravimo.? *Zašto je razumevanje vašeg tržišta kljućno za uspeh svake reklame. *Šta razlikuje uspešne reklame od neuspešnih. Šta je to važno što trebate ćuti i naućiti? *Redovan prihod i profit su krv svakog biznisa. *Oglašavanje je jedan od najvažnijih marketinških aktivnosti *Mnogo mogučnosti za oglašavanje. *Mnogo konkurencije. *Sve manja paznja. *Cena dobijanja kupca je sve veća. Da li ste zadovoljni rezultatima koje dobijate od svojih reklama ?

Najveći mitovi i najčesće greške

*  Oglašavanje je samo za velike firme *  Oglašavanje je skupo *  Oglašavanje je bacanje para *  Ne mogu da saznam da li reklame zaista funkcionišu. *  Pustio sam jednu reklamu (u novinama, na TVu, na FB) i nije funkcionisalo. *  Oglašavanje je za loše proizvode. Dobri se sami prodaju *  Ne mogu sada da priuštim oglašavanje, možda kada bude bolje vreme.

Reklame sa direktnim odzivom umesto “ awareness” reklame

*  Trošenje novca je ozbiljan posao *  Reklame sa direktnim odzivom imaju -Jasnu poruku -Jasne benifite za onog ko ćita-gleda -Jasan poziv na akciju koji ćitalac-gledalac mora da izvrši na kraju. *  Merljive su *  Awareness reklame osvajaju nagrade, reklame sa direktnim odzivom osvajaju kupce

Reklame sa direktnim odzivom umesto  AWARENES reklame.

Imaju jasnu poruku za kupca ,jasnu poruku na akciju, šta  gledalac treba da uradi.. Klikni tu i tu, pozovi telefonom i narući to i to..  Te reklame su i merljive i može se znati daju li rezultate ili ne..  Meri se svaki klik, svaki poziv i možete videti da li ta reklama opravdava svoje postojanje. Awereness ili brending reklama one osvajaju nagrade. ! Znaći jasna poruka, jasan benifit, šta oni imaju za tebe,klikni , kupi, narući. Sa desne strane imate reklamu da je pravljenje i bavljenje Claudom, samostalno jako teško. Sem toga reklama ne nudi ništa drugo ali ljudi koji se bave IT – om oni znaju o čemu se tu radi. Ali nemaju nekako značajniju poruku zašto bi neko trebao da klikne na tu reklamu.

Reklame sa direktnim odzivom umesto AWARENESS reklame

Za više primera, potražite na Googleu “ direct response ads”

Reklama mora da “gađa SAMO JEDNO tržiste (ili ciljnu grupu)

*  Ako se obraćate svima, niko neće obratiti paznju. *  Personalizacija je kljuć. *  Sada je lakše nego ikad doći do informacija o tržištu. Imate reklamu koja vam kaže uradi to i to i dobićeš to i to, i za koga je i ko odgovara demogratskom sklopu, godištu.. A sa desne strane imate reklamu koja ne govori nikakvu poruku i poziv na akciju i samo je lepa.. Da bi reklama napravila profit mora da pogodi, gađa samo jednu ciljnu grupu! Ne možete se obratiti svima jer onda neće niko ni obraćati pažnju na nju. Bombarduju nas sa svih strana reklamama i ne obraćamo pažnju na njih i ne tiću nas se. Reklama mora biti personalizovana određenom ciljnom tržistu,ciljnoj grupi i da govori o njihovim problemima,benefitima ali samo jednom tržištu. Samo na Facebook-u možete pustiti 20 razlićitih reklama za 20 ciljnih grupa.

Message-offer-media-market-fit

*  Uputite pravu poruku i pravu ponudu pravom tržištu koristeći pravi medij *  Ovo dolazi iz poznavanja tržišta. Facebook nas poznaje više nego mi sami sebe i dao nam je mogućnost da targetiramo i pravimo naše ciljne grupe i gde imamo taj odnos 80-20% Po stranicama koje gledaju, po klipovima, možete kreirati vaše reklame i poboljšava vaš rezultat i cenu koštanja. Vaša poruka i vaša ponuda mora biti na pravom trzištu,koristeći pravi medij.. Morate da merite svaki korak. *  Ono što merite, to možete i da unapređujete *  Merenje vam daje  mogućnost testiranja *  Skoro sva mesta za oglašavanje na netu imaju makar osnovne analitike plus Google Analytics Morate ukomponovati pravu poruku, pravom tržištu, koristeći pravi medij.

Svaka reklama mora da bude propraćena prodajnom sekvencom  (sales funnel)

*  Samo 1-3% ljudi je spremno na kupovinu odmah *  Sales funnel omogućava: * Konstantnu komunikaciju sa ljudima * Građenje dobrog odnosa sa potencijalnim kupcima ( lead ) * Prodaju bez vašeg prisustva * Bolje konverzije Profit nije na prvoj prodaji ! *  Svrha prve prodaje je da donese kupca a ne profit *  Pravi profit je u ponovnim kupovinama istog kupca Naučite  osnove prodaje *  Reklama je vaš digitalni prodavac, tačnije deo prodavca. *  Naučite zašto ljudi kupuju i zašto vaši potencijalni kupci kupuju. *  Počnite da učite copywriting.

Da li vam je sve ovo dalo neke ideje kako da sredite svoje reklame i prodajni sistem?

Želite li da napravite korak dalje i direktno sa Ivanom Bildijem i Mladenom  i da naučite kako da kreirate svoj prodajni sistem koji će za vas prodavati vaše proizvode i usluge ? Facebook profit sistem je 4-nedeljni online trening koji Ivan i Mladen organizuju uživo (nisu snimci). Tempo: jedan trening nedeljno u trajanju od sat vremena. A tu su i bonus treninzi koje će  spremiti za vas !

Prijavite se odmah, jer prvi trening kreće u utorak 19 jula 2016 u 21h.                         http://MladenStojanovic.net/fbps

-Naučićete kako da podesite Facebook stranicu. -Kako pravilno da podesite svoj nalog za oglašavanje. -Kako da svoje fanove na FB što pre pretvorite u email listu. -Kako da sve to automatizujete i postanete expert u prodaji. -Kako da podesite kampanju na Facebook -Kako da kreirate oglas na koji će ljudi da klikaju. -Kako da sekvenca prodaje umesto vas. i mnogo fenomenalnih ideja koje će vas naućiti.. Plus bonus treninga kojih će biti  u toku samog treninga..

Izvor: Webinar Mladena Stojanovica i Ivana Bildija

Pripremio Miroslav Zuha

Nadam se da vam se dopalo, lajkujte, podelite, prijavite se !

Prijavite se na našu email listu !

* indicates required
Mrezni Marketing kao Biznis

This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Dismiss